היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אלחם על עמידה בהבטחות הבחירות לתושבים

נראה, ש'ירח הדבש' הארוך של הקואליציה מגלה סימני עייפות. כזכור, הראשונה שנטשה את הקואליציה של ראש העיר הייתה ד"ר אביבה זריהן-וייצמן כאשר הבינה שלא תוכל להביא לידי ביטוי את הבטחות הבחירות שלה בתחום החינוך עליו הייתה ממונה.

"סגרו גנים, הכבידו את הנטל על ההורים, סגרו בית ספר והיו להם תוכניות מגירה שהיום אנחנו רואים שלא באו לשרת את הציבור, אלא לשלוט בו", אמרה אביבה.

בחודשים האחרונים החל תהליך דומה גם אצל מספר 2 של אביחי שטרן, סגן ראש העיר מישל בן שטרית, כאשר גם הוא הבין שכח השפעתו ומימוש הבטחותיו לציבור ערב הבחירות לא מקבלים ביטוי והופכים אותו למי שמפר את כל הבטחותיו בתירוצים קלושים..

השבוע פנה מישל בהודעה לציבור בזו הלשון "בהמשך לחילוקי דעות קשים על הדרך ועל צורת השירות לתושב, שבאה לידי ביטוי בעיקר בישיבות הנהלת העיר ולאחרונה גם מחוצה לה, ראש העיר אביחי שטרן הסיר אותי מקבוצת ה-וואטצאפ של חברי ההנהלה.

מהלך זה מהווה אקט של הסתרת מידע מנבחר ציבור. מכיוון שהזכות להוצאה של מאן דהו מכל וועדה שהיא מצריך ומחייב החלטת מועצת עיר, מה שפוסל בעיני כל החלטה או הצבעה של הנהלת העיר כל זמן שנעשתה בדרך של הסתרת מידע ממני כנבחר ציבור.

לאור המחלוקות המתמשכות וצורת ראייה שונה, הן של ההחלטות המתקבלות והן של דרכי פתרון הנושאים העומדים על הפרק, ובכפוף למה שהובטח על ידינו לבוחר הריני להודיע כי בימים הקרובים אקיים מכלול התייעצויות עם חבריי ושותפיי לדרך הפוליטית והציבורית. ובסיומם אמסור לציבור מהי ההחלטה שנקבל בכל הכפוף להמשך וצורת פעילותי.

באהבה רבה ובנאמנות אין קץ. סגן ראש העיר".

מישל בן שימול המוכר לרבים בציבור כמי שהיה משך שנים פה לאוכלוסיות החלשות הסכים להיות מספר שתים לאביחי שטרן, מה שגרם לסחף של 'עמך' לכיוון הרשימה וראשות העיר. הערך המוסף בהצטרפותו של בן שימול לשטרן הביא לתוספת מצביעים שלא 'הסתובבו' בפייסבוק, מגרש ששטרן חגג בו, אלא, צרפו מצביעים נטו.

בתפר שבין שתי מחציות הקדנציה של המועצה, בן שימול כופה על ראש העיר לחשוף את קלפיו אחרי שנתיים וחצי של גזרות, אגרות והכבדת היד על התושבים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad