היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חיסון לקורונה: קרן השקעות תשקיע 12 מליון דולר בחברת MIGVAX (חברת בת של מכון מיג"ל)

מקרית שמונה תצא הבשורה? קרן ההשקעות הגלובאלית OURCROWD הודיעה על השקעה של 12 מיליון דולר בחברת MIGVAX (חברת בת של מכון מיגל) בקרית שמונה, שהוקמה לאחרונה, על מנת לפתח חיסון נגד נגיף הקורונה. חברת MIGVAX תמוקם במכון מיגל למחקר חקלאי, הפועל בקרית שמונה. . מאז התפרצות נגיף הקורונה בעולם, פועל צוות החוקרים של MIGVAX ומשתמש בשיטות שנלמדו מהחיסון הקיים, בניסיון לפתח חיסון אנושי לקורונה.

 

מייסד ומנכ"ל OURCROWD, ג'ון מדבד: "אנו נרגשים מההזדמנות להשקיע בפרוייקט שמשמעותו רבה לכל כך הרבה אנשים. המירוץ לחיסון נגד וירוס הקורונה הינו למטרת הצלת חיים רבים בכל העולם ואנו אסירי תודה על היכולת לתמוך במאמץ חשוב זה".מוריס לסטר, שותף ב-OURCROWD ואשר מוביל את ההשקעה הוסיף: "אנו חשים, כי החיסון כבר הראה בטיחות ויעילות גבוהה במודלים של בעלי חיים ומאמינים, כי הגישה במחקר זה בטוחה יותר עם סיכוי גבוה יותר להגיע לתגובה חיסונית משמעותית".

מנכ"ל מכון המחקר מיגל, דוד זיגדון:  "בתום ארבע שנות מחקר של צוות החוקרים הרב תחומי במיגל, במימון משרד המדע והטכנולוגיה ובשיתוף משרד החקלאות, אנו סמוכים ובטוחים, כי החיסון נגד הקורונה יהיה מוכן לניסועיים קליניים בתוך חודשים ספורים", הוא העריך – "החיסון צפוי להיות במתן אוראלי (דרך הפה) ובטוח לשימוש גם בקרב בעלי מערכת חיסונית מוחלשת , עם סיכוי נמוך לתופעות לוואי".

מכון המחקר מיגל מתמחה במדעי הביוטכנולוגיה, מדעי המחשב, מדעי הצומח , חקלאות מדוייקת ומדעי הסביבה וכן במזון, תזונה ובריאות. מיגל נחשב למרכז המו"פ האזורי הגדול ביותר במשרד המדע והטכנולוגיה ובמכון המחקר מועסקים 310 עובדים, בהם 90 דוקטורנטים ו-190 חוקרים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad