היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים בקורונה

בס"ד

 

 

'מיהרתי לעבודה!' הרישיון והרכב נוטרלו

בפעילות שוטרי תחנת קריית שמונה השבוע, הבחינו השוטרים ברכב אשר ביצע עקיפות מסוכנות על כביש 99. נהג הרכב גרם בנהיגתו המסוכנת למספר כלי רכב לרדת מהכביש תוך כדי שהוא עוקף על קו הפרדה רצוף.

הנהג נעצר סמוך לתחנת דלק באזור.

מדובר בנהג כבן 20 שמסר כי מיהר לעבודתו לכן נהג כך.

הנהג עוכב לתחנת המשטרה. רישיונו נשלל במקום למשך 30 יום. רכבו נגרר והושבת, גם כן ל-30 יום.

הנהג זומן לבית משפט ויישפט בשיפוט מהיר.

 

לשדוד עם פטיש

שוטרי משטרת ישראל מתחנת קריית שמונה עצרו צעיר בן 25, שביצע שוד בתחנת דלק באמצעות פטיש.

בתאריך 19.4.2020 בשעות הלילה המאוחרות, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שוד, שבוצע בחנות הנוחות "Yellow" בתחנת דלק בקרית שמונה סמוך לכביש הראשי.

מיד עם קבלת האירוע במוקד 100, הוזעקו כוחות משטרה לזירה והחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד, חוקרים אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירה.

במהלך החקירה, תוך פחות מ-24 שעות לאחר שימוש באמצעי חקירה גלויים וסמויים, אותר הנאשם בביתו יחד עם מטבעות כסף רבים.

 

הנאשם (25, קריית שמונה) נעצר, נחקר ובית משפט השלום בקריית שמונה נענה לבקשת המשטרה ובהתאם להתפתחויות בחקירה, להאריך את מעצרו.

מהחקירה עלה, כי ביום האירוע הגיע הנאשם רעול פנים לתחנת הדלק כאשר הוא אוחז בידו פטיש. משנכנס הנאשם לחנות הנוחות, הכה עם הפטיש על הדלפק והורה למוכר ולמוכרת לתת לו את כל הכסף.

המוכר הוציא את הקופה והניח אותה על הדלפק והנאשם נטל את כל המטבעות מתוך הקופה, בסכום של 430 שקלים. לאחר מכן, החל הנאשם מקלל וצועק למוכר, שיעביר אליו גם את השטרות, משהבין כי אין שטרות עזב את המקום.

השבוע, בתום חקירה מאומצת הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר בחנה את הראיות בתיק והגישה כנגד הנאשם בבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירה של שוד בנסיבות מחמירות, אשר לצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים.

משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה בביטחון הציבור וברכושו ותעשה שימוש במגוון אמצעי חקירה, גלויים וסמויים, במטרה לאתר את אותם עבריינים ולהביאם לדין.

 

שריפה וכיבוי

השבוע התקבל במוקד 100 של המשטרה אירוע שריפת דירה באחת השכונות בקריית שמונה. בפעילות מהירה ונחושה של שוטרי תחנת קריית שמונה ופקחי השיטור העירוני בשת"פ לוחמי האש ומד"א הוגש סיוע וחולצה המשפחה שביתם עלה באש

נא להחנות בהתאם לחוק

לאחרונה התגברו תלונות מתושבים בשכונות ברחבי העיר על רכבים החונים שלא כחוק במקומות רבים בעיר. התלונות מתמקדות בעיקר בנושאים של חניה בתוך צומת, חסימת מעבר, הפרעה לתנועה וחנייה על מדרכה. הנהגים מתבקשים להחנות עפ"י החוק ובמקומות מוסדרים. משטרת קריית שמונה בשת"פ יחידת האכיפה העירונית ימקדו את פעילותם במטרדי התנועה בכל רחבי העיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad