היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הקיץ של קצרין(ה)

במדינתנו  הקטנטונת חודשי הקיץ הם בעיקר חמים, כמעט כולם בחופשה, יש אווירה כללית של חופש ולרוב אין מענה במרבית המוסדות. כשמדובר בקצרין בירת הגולן, הקיץ האחרון מסתכם לו בעומס אירועים לצד פעילות נמרצת אותה מוביל ראש המועצה דימי אפרצב בעבודה על קידום תכנית חדשה לפיתוח קצרין בשם "מינוף התנופה". אולי גיל 40 עושה טוב לא רק לנשים וגברים אלא גם למועצה מתבגרת, דינמית ומשגשגת.

עיקרי תכנית "מינוף התנופה" עוסקים בהטמעת תהליכי צמיחת היישוב בתחומי התרבות, החינוך, רפואה ציבורית, תחבורה בנייה ודיור. מעבר לשלב ב' בתכנית שמהותה יצירת מקורות הכנסה יציבים לרשות, יצירת כ- 2000 מקומות עבודה איכותיים לתושבי קצרין, גולן וגליל סביב הקמת קריה לתעשיות ביו הייטק, הקמת מרכז תעסוקה ומסחר חדש צפונית למרכז "איתן", הכפלת שטחה הבנוי של מכללת "אוהלו" ומכון "שמיר" למחקר ובניית מעונות סטודנטים.

לטובת קידום התכנית מול גורמי הממשלה, זכתה קצרין בביקורי שרים בכירים ואף ראש הממשלה, בנימין נתניהו בכבודו ובעצמו ביקר בקצרין מספר פעמים. בנוסף, התקיימו פגישת עבודה עם מנכ"לי חברות מובילות במשק.

 

עולים לקצרין(ה)

"אני שמח שהמנהיגות הלאומית מגלה עניין רב בבירת הגולן. אני מודה לראש הממשלה, לשר האוצר, לשר הפנים, שר השיכון, שר הביטחון, שרת התרבות והספורט, שרת הקליטה, השרה לשוויון חברתי ושרים נוספים על גילוי עניין רב ושותפות אמיצה בפיתוח קצרין וחבל ארץ הגולן כולו. אני שמח על העובדה כי בקצרין חיים אנשים רבים וטובים שמחפשים כל דרך לעזור ביישוב עצמו ומול גורמי הממשלה. אין ספק  כי שיתופי הפעולה האחרונים, יובילו את היישוב  להצלחה ויאפשרו לשדרג את איכות החיים בקצרין. אנו מצויים בפתחה של פריצת דרך משמעותית נוספת תוך התמקדות בעשייה חיובית ואפקטיבית.

אני שמח וגאה בהצלחתה של קצרין, ממשלת ישראל לא רק יוצאת בהכרזות אלא בהחלט מיישמת עשייה ומממשת את תכנית ההעצמה. בשנים האחרונות גדל היישוב ביותר מ 32%, שודרגו מערכות חינוך, תחבורה, בריאות, תרבות ופנאי. גם בתחום הדיור הפכנו להיות אטרקטיביים. תכנון שתי שכונות חדשות המשלבות איכות חיים גבוהה, עלות סבירה ושפע של טבע במרכז אזור חקלאי קסום ומיוחד מושכים תושבים חדשים ויוצרים קהילה איכותית וצעירה. לוותיקים, לעולים ולאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים יש לנו הרבה מה להציע ובעיקר את היותנו קהילה חמה, אוהבת ומכילה שמורכבת מכל פלגי העם: דתיים, חילוניים ועולים. בעת הזו אני גאה במיוחד להיות קצרינאי, אני גאה להוביל יחד עם תושבי היישוב את חזון הצמיחה והעצמה, מבחינתי זו הגשמת החזון הציוני ואנו מובילים אותו כאן בגולן בראש מורם ועם הרבה אמונה".

 

 

תחל שנה וברכותיה

בסיכום שנת פעילות תשע"ז, קצרין בירת הגולן רושמת מניפת הישגים בתחומים רבים, הצלחות רבות לעיירה שזוכה לתשומת לב מגורמים בכירים ביתר בממשלה,

בפרוס השנה החדשה ועם בואם של חגי תשרי נערכת קצרין לפסטיבל "צלילי בזלת" שיתקיים בפארק קצרין, כולו ללא תשלום לטובת תושבי היישוב והמטיילים הרבים שיפקדו את האזור. ביום שלל פעילויות לכל המשפחה ובלילה פסטיבל בירה בסגנון "אוקטוברפסט" הידוע, לצד הרכבים מוסיקליים מקומיים ומופעים מרכזיים של שי צברי וה"ג'ירפות". את הפסטיבל יפתח הלל חגיגי עם הזמר היוצר יונתן רזאל, צעדת קצרין והגולן הראשונה בשיתוף מועצת קצרין, מועצה אזורית גולן וקק"ל תחתום את הפסטיבל בהפנינג צבעוני שלל פעילויות מדליקות ובסיום מופע "ביטלס משפחתי". כל הפסטיבל ללא תשלום. עשרת אלפים צפויים להגיע ( 8-10.10 ).

 

"אני מבקש לאחל שנה טובה, שנת שלום, שנת שפע והגשמת חלומות. אני מודה לתושבי קצרין היקרים על ים של תמיכה ואהבה שאני מקבל מהשטח על בסיס יומיומי. אני מודה לכל שותפי לעשייה ולמנהיגות המקומית, האזורית והארצית על העזרה בהגשמת חזון הצמחת רמת הגולן. בעזרת השם ובעזרת אנשים נפלאים נעשה ונצליח, שנה טובה!", סיכם דימי אפרצב ראש מועצת קצרין.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad