היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד נפרדים ממחוז ל'

השבוע הגיעה לסיומה שנת הלימודים לתלמידי כיתות ז' – י"ב. בטקס מאיר פנים ומרגש, חגגו תלמידי מחזור ל' של ישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד ייחד עם צוות בית הספר את סיום לימודיהם. את המעמד כיבדו בנוכחותם נציגי העירייה ובראשם ד"ר אביבה ויצמן זריהן סגנית ראש העיר והממונה על תיק החינוך בעיר, אופיר יחזקאלי סגן ראש העיר, הגברת סיגל כהן מנהל מחלקת החינוך בעיר ועו"ד יורם ביטון מנכ"ל העירייה. את רשת דרכא ייצגה הגברת רוויטל לב גורן המלווה את בתי הספר בעיר ועוקבת אחר התפתחותם של המסגרות ומסייעת בשליחות הרשת בכל הנדרש. מנהל בית הספר הרב אריאל פריש ציין במהלך הטקס, כי בית הספר בעבודה משותפת עם הורי התלמידים הניח את יסודות החינוך והקנה את מיטב הכלים לכל תלמיד ותלמיד על מנת שיוכל להמשיך את דרכו ולהצליח במסגרות הצבאיות השונות והקדם צבאיות בישיבות ובמכינות והן במסגרות הקדם האקדמיות.

הרב פריש: "הבוגרים המשיכו את מגמת העלייה  ביכולותיהם של התלמידים והצוות. אנו בצפייה כי מאה אחוז ממסיימי הלימודים השנה יהיו בעלי זכאות לבגרות".

מחנך הכיתה הרב יעקב אדרי: "הרעות, האחדות והחיבור שבין התלמידים והסיוע ההדוק של כל מורה ומורה בכיתה הם אלו שהביאו את התלמידים למעמד מכובד זה כאשר ההישגים והחיבור החברתי מעוררי השראה".

ההורים הנרגשים הודו לצוות בית הספר שעושה לילות כימים ללא לאות, ונמצא תמיד במקום ובזמן הנכון לטובת הבנים. לאחר שבועיים של למידה לצד פעילות חברתית ענפה שכללה שבת מחזור לכיתה י"ב עם הורי תלמידי השל"פ, יציאה למסע שנתי של תלמיד חטיבת הביניים וסמינריון בירושלים אליו יצאו תלמידי כיתה י' שעסק בדמויותיהם של גדולי ישראל עליהם כמעט ולא לומדים. את סיום שנת הלימודים חגגו המורים והתלמידים בבריכה בקריית שמונה ואת ברכת הדרך לחופשה נעימה מסרו המורים לתלמידים ביום חמישי יחד עם תעודות סיום שנה. בהזדמנות זו נאחל לתלמידי בית הספר והעיר בכלל, ולכלל צוותי ההוראה חופשה נעימה ומהנה בה תצברו כוחות ובע"ה ניפגש ונשוב לשלום לספסל הלימודים לאחר הקיץ.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad