היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ממזרח ירושלים לתא המעצר בקריית שמונה

בהמשך לאירועי ההתפרצויות לדירות שבוצעו בערב חג הפסח בקריית שמונה, ובה סיפרנו לכם שגנבים הגיעו לעבוד בקריית שמונה, השבוע התבשרנו שבעקבות פעילות המשטרה נעצרו שלושה תושבי מזרח ירושלים בחשד לביצוע ההתפרצויות. לאחר חקירה ארוכה ומורכבת, הוגשו השבוע בבית משפט השלום בקריית שמונה כתבי אישום כנגד שלושת החשודים ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדם.

החשודים עשו את כל הדרך ממזרח ירושלים לקריית שמונה כדי להבין שפרנסתו של אדם קשה כקריעת ים סוף.

אלא שהפעם השוטרים הנמרצים 'קרעו' אותם. לא רק שהגנבים לא הביאו 'פרנסה' הביתה, אלא עכשיו יצטרכו להסביר לכבודו מדוע הם מגיעים לעיר הצפוני בעוד ששטחי המרעה במרכז שופעים בעונה זו של השנה.

'חקלאי' בן שישים מגדל מריחואנה

בפעילות משרד הבילוש של משטרת קריית שמונה בוצע חיפוש בביתו של חשוד תושב אחד הקיבוצים באזור בשנות ה-60 לחייו. בחיפוש נתפסו שתיל מריחואנה, גראס במשקל 30 גרם, כדורים של נשקים שונים וטילי זיקוק. החשוד עוכב לחקירה, נחקר בגין המיוחס לו ונעצר. שוחרר בסיום החקירה בתנאים מגבילים.

מדורה זו אנו מדליקים… למעצר

פקח של רשות הטבע והגנים התלונן השבוע במשטרה כי שני מטיילים שהגיעו לאחת משמורות הטבע באזור תקפו אותו ואיימו עליו לאחר שביקש מהם לכבות מדורה שהדליקו במקום אסור. הפקח הזעיק את המשטרה למקום והשוטרים עיכבו לחקירה את השניים, תושבי כפר באזור כרמיאל, בשנות ה-20 לחייהם. החשודים נחקרו בגין המיוחס להם ונעצרו. למחרת שוחררו השניים בתנאים מגבילים והתיק הועבר לעיון יחידת התביעות של המשטרה לבחינת הגשת כתבי אישום כנגד השניים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad